Rumah Quran Dapat Bantuan dari Rumah Zakat

Rumah Zakat melalui program Rumah Quran menyalurkan bantuan untuk pengajar.

Rumah Zakat
Rumah Zakat melalui program Rumah Quran menyalurkan bantuan untuk pengajar, buku serta alat tulis di Rumah Quran Alhakim.
Red: Gita Amanda

REPUBLIKA.CO.ID, BENGKULU -- Rumah Zakat melalui program Rumah Quran menyalurkan bantuan untuk pengajar, buku serta alat tulis di Rumah Quran Alhakim. Rumah Quran Alhakim merupakan salah satu bentuk pemberdayaan Rumah Zakat yang berlokasi di Kelurahan Tanah Patah, Kecamatan Ratu Agung, Bengkulu.

Ucapan syukur dan terima kasih disampaikan oleh Kus yang merupakan salah satu pengajar di RumahQu ran ini. "Alhamdulillah. Terima kasih banyak kepada Rumah Zakat dan para donatur yang telah senantiasa membantu Rumah Quran kami, semoga apa yang telah diberikan dibalas Allah dengan yang lebih baik," ucapnya.

"Alhamdulillah, berkat Rumah Zakat yang mana selama ini selalu senantiasa mendampingi dan mensupport kegiatan di Rumah Quran ini sehingga Rumah Quran yang selama ini vakum bisa bergerak

Baca Juga

lagi," sambungnya.

Rumah Zakat melalui program Rumah Quran menyalurkan bantuan untuk pengajar, buku serta alat tulis di Rumah Quran Alhakim. - (Rumah Zakat)

 
Berita Terpopuler